Cu ce informatii am plecat de la conferintele #DigitalDivas16

Digital Diva of the Year
Dana Rogoz, Digital Diva of the Year
May 23, 2016
stilist
Esti in cautarea unui nou stilist?
June 8, 2016
Show all
#DigitalDivas16

Conferintele din cadrul #DigitalDivas16 sub lupa

Andreea Esca a fost cea care a deschis prima dintre cele trei serii de conferinte din cadrul #DigitalDivas16 ce au avut loc pe 20 mai la Palatul Bragadiru. Andreea a fost sincera cu publicul, iar abordarea ei a fost mai degraba personala. Ne-a povestit cum “feeling”-ul a stat la baza inchegarii si dezvoltarii relatiilor dintre ea si fiecare membru al echipei numeroase din spatele revistei online A List Magazine. De asemenea, Andreea a recunoscut ca nu prea le are cu cifrele si mai mult decat atat, nici nu-i prea pasa de ele. Atata timp cat pui pasiune in ceea ce faci, rezultatele nu vor intarzia sa apara! Nu este decat o chestiune de timp…

… cum a fost in cazul Anei Morodan, care a urcat imediat dupa Andreea Esca pe scena. Despre Ana toata lumea spune ca este autoironica, iar acesta este cel mai mare atu al ei. Asa este! Ana ne-a povestit nu doar cum a ajuns in punctul in care se afla acum, dar si care sunt planurile ei de viitor. Ce am inteles din discursul pe fast-forward al Anei? Ca niciodata nu trebuie sa te multumesti cu ce ai obtinut pana acum, ca trebuie sa cauti mereu metode de a te dezvolta si ca blogging-ul este doar primul pas din lungul drum spre a fi un antreprenor de succes.

Speakerii au fost numerosi, prin urmare nu vom avea timp si spatiu sa va povestim despre toate ideile dezvoltate de acestia pe scena. Ce am inteles de la fetele din PR? Ca trebuie sa muncesti mult, sa ai incredere in tine, sa nu iti fie frica de nimic, sa fii creativ, sa te autodepasesti mereu. Mihnea Gheorghiu de la Publicis Bucharest a pus punctul pe i in momentul care a lansat ideea ca publicitatea ar trebui sa fie in primul rand despre rezolvarea unor nevoi, nu despre vanzarea unor produse. Robert Ratiu, Editor-in-Chef Beau Monde, ne-a explicat ca de fapt concurenta dintre online si offline nu este inca atat de mare, iar singura grija a fiecaruia dintre noi ar trebui sa fie crearea unui content cat mai calitativ.

Alexander Giantsis, invitatul international al evenimentului, a confirmat acest lucru. In online, este loc pentru toata lumea, dar nu toti vor face fata provocarilor si prin urmare, nu vor supravietui prea mult timp. Domeniul modei nu presupune doar un nivel ridicat de creativitate, ci si o munca continua pentru a ramane in top. Trebuie sa anticipezi si sa te pliezi pe nevoile si cerintele consumatorilor si mai ales, sa fii unul dintre pilonii constanti ai inovatiei.

Ce am mai aflat si am considerat ca trebuie sa transmitem mai departe in cadrul celor trei conferinte #DigitalDivas16? Ca tehnologia avanseaza cu viteza luminii si ca ar trebui sa selectam “informatia” care ni se potriveste, cu care vrem sa lucram. Dar chiar si in aceste conditii, aparatura de care ne folosim trebuie sa fie neaparat de ultima generatie, daca dorim sa obtinem si sa furnizam mai departe un content de calitate. Ca trebuie sa luptam pentru a fi mereu cei dintai, pioneri in demoniul nostru, niciodata codasi. Toate acestea de la Costin Cocioaba, Innovation Manager @ThinkDigital Group.

Asadar, cam acestea au fost subiectele fierbinti de anul acesta! Cu ce am ramas noi dupa toate acele ore petrecute la palat? Cu sanatoasa impresie ca la baza succesului stau pasiunea si munca. In proportii de 100% fiecare!

 

Photo source: Avon Space

 

 

Comments

comments